• Gratis levering ved køb over 499,-
  • Click & Collect (Afhent efter 1 time)
  • Julegaver byttes til og med 24. januar 2025
Kundeservice

Reklamation

Reklamationsret

Når du handler hos Skoringen, har du altid 2 års reklamationsret.

Reklamationsretten gælder for fabrikations- og materialefejl, der opstår under normal brug af varen. Den dækker ikke skader eller slitage, der skyldes forkert brug eller dårlig vedligeholdelse.

Bemærk, at dekorative elementer som perler, sten, glimmer og pailletter kan have kortere holdbarhed og kræver særlig forsigtighed ved brug.

Reklamation ved køb på webshop

Ved reklamation af varer købt på webshoppen, anbefaler vi, at du besøger din nærmeste Skoringen-butik med din faktura.

Ønsker du at reklamere gennem webshoppen, skal du kontakte kundeservice på kundeservice@skoringen.dk.

Bemærk, at reklamationer, der returneres til webshoppen, ikke ombyttes. Du vil i stedet modtage en refundering for varen.

Reklamation ved køb i butik

Ved reklamation af varer købt i butik, skal du henvende dig i en af vores Skoringen-butikker. Husk at medbringe din kvittering, så vores personale kan vurdere din reklamation og hjælpe dig med eventuelle problemer.

Bemærk, at kundeservice ikke håndterer reklamationer for varer købt i butik.

Reklamation
Ofte stillede spørgsmål
Gå til kundeservice
Hvordan reklamerer jeg over en vare købt på Skoringen.dk?

Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt på webshoppen, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@skoringen.dk eller besøge din nærmeste Skoringen-butik med din faktura.

Hvordan reklamerer jeg over en vare købt i en Skoringen-butik?

Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt i en butik, skal du henvende dig i en af vores butikker med din kvittering. Alle vores butikker er selvstændigt ejede og træffer derfor selv beslutninger i eventuelle reklamationssager.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min kvittering og gerne vil reklamere over en vare?

Hvis du har mistet din kvittering, bør du kontakte butikken, hvor du købte varen. De kan muligvis finde dit køb i deres system ved at bruge købsdato, beløb eller betalingsmetode, så du kan reklamere over din vare.

Hvad gør jeg, hvis der er en fejl på en vare, jeg har købt?

Hvis du har købt varen i en af vores butikker, skal du medbringe din kvittering og henvende dig til personalet i butikken for at få hjælp med eventuelle fejl på varen.

Er varen købt på Skoringen.dk, anbefaler vi, at du besøger din nærmeste Skoringen-butik med din faktura. Hvis du ønsker at reklamere via webshoppen, skal du kontakte kundeservice på skoringen@kundeservice.dk.